Zirkonyum Diş Nedir?

zirkonyum dis faydalari

Zirkonyum Diş Nedir?

19 Şubat 2020

Zirkonyum diş yaptıranlar ve yaptırmak isteyenler için tedavinin asıl beklentisi çok daha sağlıklı ve düzgün düşlere sahip olmaktadır. Genellikle porselen kaplama şeklinde uygulanan bu diş tedavisi farklı nedenlere bağlı olarak uygulanabilir. Zirkonyum metalinden üretilen beyaz renkli bir madde olan zirkonyum, diş kaplama tedavileri için kullanılan en temel ürünler arasında yer almaktadır. Sıcaklığa ve korozyona karşı dayanıklı olması ve ayrıca ışık geçirgenliği nedeniyle doğal diş yapısına en yakın kaplama ürünlerinden biri olarak tasarlanmıştır.

Diş kaplama tedavilerinde kullanılan bu ürün, metal destekli ve metal desteksiz olmak üzere iki farklı şekilde kullanılabilir. Zirkonyum diş nedir sorusu için bu nedenle uygulama sırasında tercih edilecek maddeler ve yöntemlere göre farklı yanıtlar verilebilir.

Zirkonyum Diş Tedavisi Hangi Durumlarda Yapılır?

Zirkonyum diş kaplama tedavileri genellikle estetik amaçla tercih edilmektedir. Ancak bazı durumlarda tedavi ihtiyaç haline gelebilir. Özellikle kalıcı olarak dişlerde beyazlık isteyen kişiler gülüş estetiği ve doğal beyaz görünüm için zirkonyum kaplama tercih edebilirler. Estetik kaygıların yanı sıra özellikle ortodontik tedavi amacıyla zirkonyum diş tedavilerine başvurulabilir.

• Diş estetiği,
  • Ortodontik nedenler (diş çarpıklıkları, ayrık dişler vb.),
  • İmplat tedavilerinde vb.

Zirkonyum kaplama kullanılabilir. Temelde üretim şekli, uygulaması ve malzemeleri nedeniyle bu uygulama diğer kaplama tedavilerine göre çok daha pahalı olabilir.

zirkonyum dis nasil ypailir

zirkonyum dis fiyati

Zirkonyum Diş Tedavisi Faydaları Nelerdir?

Zirkonyum diş avantajları birçok farklı açıdan değerlendirilebilir. Ancak uygulamanın en temel faydası hastalarda doğal ve güzel görünümlü dişler kazandırmasıdır. Bu neden diş estetiği denince akla ilk olarak zirkonyum kaplama tedavileri gelmektedir. Bunun dışında zirkonyum diş nedir sorusu için uygulama sırasında elde edilecek faydalara göre farklı gruplandırmalar yapılabilir. Zirkonyum diş kaplama tedavisinin başlıca faydaları:

• Diş estetiği ile doğal ve sağlıklı diş görünü sağlar,
  • Uzun ömürlü ve dayanıklıdır,
  • Diş ve diş etleri için doğal bir uyum sağlar,
  • Alerjik reaksiyona neden olmaz,
  • Lekelere ve kirlenmelere karşı dayanıklıdır,
  • Diş taşı ve tartar sorunlarına karşı koruyucudur.

Zirkonyum diş kaplama tedavisinin bunlar ve benzeri daha birçok faydasından söz edilebilir.

Zirkonyum dişin faydaları nelerdir? Yazımızdan öğrenebilirsiniz.

Zirkonyum Diş Tedavisi Fiyatları

Zirkonyum diş fiyatları şuan için diş estetiğinde kullanılan en pahalı malzemeler arasında yer aldığı için uygulama biçimine göre değişiklik gösterebilir. Bu nedenle üreticisine ve uygulama sırasında tercih edilecek yöntemlere göre fiyatlarda farklılıklar yaşanabilir. Fiyatlar açısından zirkonyum diş nedir sorusu için bu ve benzeri etkenler dikkate alınarak farklı yanıtlar verilebilir.