İzmir gece açık diş doktoru

Gece Açık Dişçi İzmir

Diş ağrısı, normal yaşamı son derece olumsuz yönde etkileyen bir durumdur. Özellikle gece saatlerinde ansızın gelen ağrılar insanı çaresiz hissettirir. Ancak İzmir gece açık diş doktoru taleplerinizi karşılamak amacıyla da hizmet veren polikliniğimiz, bu ıstıraplı süreci en kısa sürede atlatmanız için uzman kadrosuyla yanınızda.

Dişler Neden Gece Daha Fazla Ağrır?

Dişlerinizde çürük olsa da gündüz saatlerinde pek problem yaşatmadığını gözlemlemişsinizdir. Ancak bazen gece aniden bir ağrı gelir ve bir türlü uyutmaz. Hatta bazen ağrı o kadar yoğun olur ki uykunuzdan uyandırabilir.

Diş ağrılarının gece daha yoğun olmasının nedeni ise insan vücudunun çalışma prensibiyle ilintilidir. Normal şartlarda vücudumuz gün ışığından aldığı enerjisini yine aynı zaman diliminde yoğun olarak kullanır. Gece ise gün ışığından mahrum olduğu için başka bir moda girer. Daha az enerji harcandığı bu dönemde vücudun enerji kullanımını minimuma indirmesi “bazal metabolizma” olarak adlandırılır.

Bazal metabolizmada bütün vücut fonksiyonları ihtiyaç duyduğu en az enerji seviyesiyle hareket eder. Ancak vücudun kendini yenilemesi aynı hızla devam eder. Dişlerde meydana gelen çürük ya da iltihaplar, vücudun alarm sistemini çalıştırır. Çünkü bunlar yabancı madde olarak algılanır ve vücut bunları yok etmek için savunma mekanizmasını çalıştırır.

Zararlı bakterilerle mücadele eden kan hücreleri iltihabın olduğu bölgeye yoğun bir şekilde gönderilir ve burada deyim yerindeyse bir savaş başlar. Bakteriler ve akyuvarlar arasındaki bu mücadele, bölgede yoğun bir kan akışı başlattığı için basınç da yükselir. Bu yükselen basınç, beynin ağrı birimini uyarır ve zonklama dediğimiz şekilde bir ağrı hissedilir.

İzmit nöbetçi dişçi aramalarında karşınıza çıkan polikliniğimiz , bu ağrıyı sabaha kadar çekmek istemeyenlere en hızlı şekilde müdahale eder ve daha kapsamlı bir tedavinin ilk adımları da atılmış olur.

Gece Diş Ağrısına Nasıl Müdahale Edilmelidir?

Gece başlayan diş ağrıları insanı çaresiz hissettirdiği için bir an önce acıdan kurtulmak uğruna her türlü şeyi denemeyi göze aldırabilir. Fakat bazı yöntemler diş ağrısını geçirmeyeceği gibi bölgenin doğal yapısına da zarar verebilir.

İzmir’de Nöbetçi acil diş

Ağrıyan dişin üzerine dövülmüş sarımsak koymak veya zeytinyağı sürmek gibi çok fazla başvurulan uygulamalar, diş ağrısı için bilimsel bir çözüm üretmekten çok uzaktır.  Gece başlayan diş ağrısı için sorunun kökenine inmekten çok anlık ıstırabı dindirmek için hareket edilir. Bu yüzden çürük ve iltihabın giderilmesi gibi tedavilere başlanmadan önce ağrı kesicilerle durum kontrol altına alınmaya çalışılır. Bununla birlikte alkol ve buz uygulaması yapılarak bölgenin uyuşması sağlanabilir. Ancak bunların hepsi geçici çözümlerdir. İzmir 7 / 24 dişçi hizmeti veren polikliniğimiz, ağrılarınızı dindirmenize yardımcı olacağı gibi sorunu kökten çözmek için ihtiyaç duyulan tedavinin planlamasını da yapmaktadır.

Çürükler İhmal Edilmemeli

Diş sağlığını korumanın en iyi yolu önleyici tedavi dediğimiz yöntemlere başvurmaktır. Bunun için günlük diş fırçalama, diş ipi kullanma ve en geç altı ayda bir hekim kontrolünden geçmek yeterli olacaktır. Eğer dişinize bir çürük olduğunu fark ettiyseniz kaybedeceğiniz her dakika ileriki dönemde daha çok sorun yaşamanıza neden olacaktır. Çürükler, başlangıç aşamasında çeşitli uygulamalarla ortadan kaldırılabilir. Fakat ilerlemiş çürükler diş kaybına neden olabileceği gibi iltihaplı bölgenin kan dolaşımına etki etmesi gibi daha ciddi problemlerin de temelini oluşturabilir.

Yoğun çalışanlar için İzmir Pazar günü açık dişçi taleplerini de karşılayan Cadde Dental, Karşıyaka’da bulunan muayenehanesi ile her zaman güvenle adın atabileceğiniz bir polikliniktir.