All on four İmplant

All On Four İmplant

İzmirde All on four implant uygulama merkezi olan Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı merkezimiz; Sizlere en özel İmplant malzemeleri ile kısa sürede uygulayabileceğimiz bir tedavi sunmaktadır.

All On Four implant tekniği nedir?

All On Four implant tamamen dişi bulunmayan hastalarda kullanılan bir tekniktir. İzmir en iyi all on four implant merkezi, Belirli açılar belirlenerek dört adet dental implant üzerine yerleştirilen ve aynı gün içinde diş protezinin sabitlenmesini gerçekleştiren bir uygulamadır.

All On Four tedavisinin avantajlarını şu şekilde sıralayabiliriz:

Dişsiz hastalara aynı gün içinde tek işlem uygulanarak sabit protez yapılması imkanını sağlar.
Sinüs tabanı yükseltme veya kemik ilavesi gibi işlemlere gerek duyulmadan yapıldığı için operasyon sırasında kolaylık sağlar.

all on four izmir

izmir all on four implant

Dental implant ameliyatı süresi kısadır.
Dental implant kullanılma sayısı azaldığından ve ek cerrahi işleme gerek duyulmadığı için maliyeti daha düşüktür.
Hastaya özel yapılabilen bu uygulama estetik görünüm ve estetik bir gülüş kazandırır.
Temizliği ve bakımı daha kolaydır.
Hastanın damak kısmını kaplamadığı için alışması ve kullanımı kolaylık sağlar.
Tedavide seans sayısı az olduğu için şehir dışında oturan hastalar için de uygu bir tedavi yöntemidir.

All On Four implant tekniği kimlere uygulanabilir?

Herhangi bir sistemik hastalığa sahi olmayan hastalarda, dental implant uygulamasında komplikasyon oluşturabilecek hastalığı bulunmayan kişilerde ve yeterli kemik hacmi bulunan dişsiz hastalara uygulanabilir.

All On Four tedavisinin aşamaları nelerdir?

Önecilikle ayrıntılı klinik ve radyolojik muayene, sonrasında bilgisayarlı tomografi yöntemi kullanılarak hastadan ölçüler alınır ve uygum tedavi planı hazırlanır.
All On Four implant uygulaması, cerrahi ve diş protezi işlemlerini içeren iki aşamadan oluşur. Yapılan planlama göz önünde bulundurularak hastaya 4 tane dental implant yerleştirilir ve aynı gün içerisinde dental implant üxerine diş protezi sabitlenir. 1 aylık bir süre sonrasında da kalıcı diş protezleri takılır.

All on four işlemi sonrası ağrım olacak mı?

Dental implant uygulaması sırasında duyulan ağrı operasyon sonrası da bir miktar devam edebilmekte ve beraberinde şişlik oluşabilmektedir. Diş hekiminin uygulama sonrası verdiği ilaçlar düzenli kullanıldığı takdirde oluşan şikayetler kontrol altına alınabilir.

Ameliyattan çok korkuyorum?

All On Four implant uygulaması lokal anestezi altında gerçekleştirildiği için korku oluşturacak bir ağrıya neden olmamaktadır. Bunun dışında anksiyete düzeyi yüksek hastalar da sedasyon veya genel anestezi yöntemiyle de işlem gerçekleştirilebilmektedir.

All On Four işlemi sonrası beslenmem nasıl olacak?

Dental implantların kemik üzerine kaynaşma süresi 3 aylık bir süreci kapsadığı için bu süre boyunca diş hekiminin tavsiye edeceği diyetle beslenme sağlanmalıdır. 3 ay sonrasında daimi protezin takılmasıyla birlikte eski beslenme düzenine dönülebilir.